Informativ & relevant

Opvolging in de Faculteitsraad Geesteswetenschappen

Een bericht van de studentengeleding van de faculteitsraad:

Ben jij geïnteresseerd in de gang van zaken rond het onderwijs, beleidsvorming, financiën, onderzoek en vele andere onderwerpen binnen de Faculteit Geesteswetenschappen? Zie jij het wel zitten om je een jaar lang te buigen over officiële stukken, te vergaderen met medestudenten, personeel en het faculteitsbestuur en zelf waardevolle input te leveren? Heb je een scherpe blik, ben je kritisch, maar heb je bovenal hart voor de faculteit, verantwoordelijkheidsgevoel en ben je geschikt als vertegenwoordiger van alle Geesteswetenschappenstudenten? Dan zoeken wij jou als onze opvolger in de Faculteitsraad Geesteswetenschappen!

De huidige Raad zal met ingang van 1 september 2014 het stokje overdragen aan een kersverse Raad bestaande uit twaalf studenten van onze faculteit. Deze Raad zal gevormd worden door middel van verkiezingen binnen de faculteit. Omdat het niet voor iedereen even duidelijk zal zijn wat de Raad doet, hoe je lid wordt van de studentengeleding en wat hier allemaal bij komt kijken, organiseren wij twee informatieavonden, op 3 en 4 maart. Op deze avonden zullen wij duidelijk maken wat het precies inhoudt om lid te zijn van de Studentengeleding van de Raad, hoe je je verkiesbaar stelt en wat jou in dat geval de komende maanden zal staan.

De avonden zijn geheel vrijblijvend, je zit nergens aan vast als je er bij bent en ze zijn zowel bedoeld voor degenen die serieus geïnteresseerd zijn in een jaar als Raadslid, als voor hen die gewoon wat meer informatie over de Raad uit eerste hand willen horen. Als je van plan bent te komen, willen we je wel verzoeken je even aan te melden door een mailtje te sturen naar studentengeleding.gw@uu.nl. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan is het ook geen probleem en ben je alsnog van harte welkom. Nodig vooral ook mensen uit die eventueel geïnteresseerd zijn in de medezeggenschap!

Voor vragen kun je een mailtje sturen naar bovenstaand e-mailadres of kun je één van ons, de zittende Raadsleden, een keer persoonlijk te benaderen. Hopelijk tot 3/4 maart!