Geplant & angekündigt

Dag van de Duitsland-alumni

Iedereen die in Duitsland heeft gestudeerd of anderszins ervaringen heeft opgedaan in of met dit land kan zich aanmelden voor de Dag van de Duitsland-alumni op vrijdag 20 juni om 15:00 uur in Spui25 te Amsterdam. Inspirerende sprekers vertellen over hun loopbaan en wat Duitsland voor hen betekent, gevolgd door een speeddating-sessie voor persoonlijk carrière-advies en een informele borrel om te netwerken en Duitsland-verhalen uit te wisselen. Met onder andere Mathijs Verhagen (manager Duitsland-Desk Havenbedrijf Rotterdam), Pim Huijnen (historicus en onderzoeker Universiteit Utrecht), Ockje Tellegen (Tweede Kamerlid VVD) en Merlijn Schoonenboom (journalist De Volkskrant en auteur van de bestseller Waarom we ineens van de Duitsers houden).
Vol is vol, dus wees er snel bij en meld je aan via www.spui25.nl.