Bericht uit de opleidingscommissie

Hallo iedereen,
Wij zijn David en Erin, dit jaar de studentleden van de opleidingscommissie van Duitse taal & cultuur en wij willen ons langs deze weg graag even voorstellen. David is dit jaar aan de studie begonnen en Erin zit ondertussen in het derde jaar. Wij zitten dit jaar in de OC met als taak om onze opleiding, m.n. het onderwijs, te verbeteren. Zo behandelen wij bijvoorbeeld de cursusevaluaties en doen aan de hand daarvan suggesties. Om onze opleiding te verbeteren, hebben we de hulp van de andere studenten Duits hard nodig en wij willen er daarom voor zorgen dat iedereen goed betrokken raakt bij de opleiding. Als er klachten of andere opmerkingen zijn, kunnen die naar ons e-mailadres OCDuits.gw@uu.nl gestuurd worden. Ons aanspreken kan natuurlijk ook altijd. Binnenkort gaan wij aan de slag met de cursusevaluaties van blok 1, de vakken uit blok 4 van vorig jaar hebben we al besproken.