Geplant & angekündigt

Avond van de Duitsland-alumni: waarom Duitsland?

Op vrijdag 9 oktober organiseert de Duitslanddesk van het Duitsland Instituut samen met het Alumniportal Deutschland de Avond van de Duitsland-alumni bij het Goethe-Institut in Amsterdam (Herengracht 470). Inspirerende sprekers uit verschillende vakgebieden gaan in op de vraag “Waarom Duitsland?” en vertellen hoe hun Duitslandervaring invloed heeft gehad op hun persoonlijke en professionele ontwikkeling. Daarna kun je speeddaten met de sprekers en gratis carrière-advies krijgen. Dit allemaal onder het genot van verrassende hapjes en drankjes met live muziek.

Iedereen die in Duitsland gestudeerd, gewoond, gewerkt of anderszins ervaringen heeft opgedaan is van harte welkom! De avond duurt van 18:00 tot ca. 22:00 uur en deelname is gratis. De voertaal is zowel Nederlands als Duits. Aanmelden kan via duitslanddesk-dia@uva.nl. Vermeld ook even of je mee wilt doen aan het speeddaten.